Tuesday, April 3, 2007

AMAZING RACE INTRODUCTION & BRIEFING

Assalamualaikum......
Hola....
Hello...
Hai...

Terima kasih kepada semua peminat-peminat dan pengikut setia The Amazing Duo kerana sabar menanti kemunculan blog we all yang vas vas gedebas ini. Yes..geng, we all tahu, we all ramai peminat..don't hate us because we are beautiful occayyyyy....Walaupun kitorang dapat clue lambat banget kerana hal-hal yang disengajakan dan tidak disengajakan, tapi we all percaya, dengan usaha gigih we all pasti akan berjaya, walaupun sering ditindas tau. Yakin Boleh!!, rakan muda (mudalah sangat...hehehehe)

Okaylah, sempena we all dah sampai ke leg yang ke -5 (tapi we all ada dua kaki sajork tau), we all berhasrat nak mengabadikan segala kenangan manis, pahit, kelat, masam , manis yang we all lalui sepanjang mengharungi liku-liku yang serba mencabar ketika bertanding di IG Amazing Race ni. Mula-mulanya Nyah Ferra yang sibuk sangat nak masuk Amazing Race ni u ollss, maklumlah katanya tak merasa masuk Amazing Race Asia, Amazing Race IG pun jadiklah...Sibuklah si Nyah Ferra itteww dok lobi satay dia sana sini nak dapatkan partner...Hikhikhik..Kosserkan..tapi mujur, Nyah Syd sanggup menjadik partner dia u ollss, kalau tak..tak merasalah dia nak feeling-feeling beramazing race.

Untuk itu we all dedikasikan blog ini khas untuk peserta-peserta Amazing Race dan peminat-peminat setia kami di mana jua anda berada..(ceh , macam dedikasikan lagu sajorkkk..tapikan we all pedulik hapa nak dedikasikan kat sesapa kan?..ni blog kitorang kan??..... hikhikhik)

Introduction Amazing Race diadakan pada 04.02.2007 . Seramai 9 kumpulan yang mendaftar, namun di saat-saat akhir group Desperate Hauswives terpaksa mengundurkan diri kerana kesibukan mereka sebagai surirumah (sibuk sangat la tu..alasan...cakap jer la korang takut...hehehehe). Sila klik di sini untuk mendapat penjelasan lanjut, atau kalau korang tak nak penjelasan lanjut, sila terus baca perenggan di bawah yer..
We all tahu ramai yang tak suka ngan intro panjang lebar..so, we all bagi link saja lah yer...agak-agak, kalau u olls ada masa, boleh lah baca pasal introducton tuh. Actually, we all takder la baca sangat pasal introduction tu, maklumlah..well you know..terror katanya........lariikkkkkkk...

Kemudian, host kita yang sangat jipang kerana melantik dirinya sendiri sebagai host, sebagai tukang komen, sebagai tukang buat klue, roadblock dan sebagainya sesuka hati dia, telah membuat sessi briefing pada 20.02.2007 (iskk..cantik nombor ni u ollss, apa lagi mari ke kedai TOTO). Pada sesiapa yang terlepas pandang dan tengok bolehlah klik disini untuk penjelasan lanjut.

Occaylah, we all taknak cerita panjang lebar..sebab masa intoduction dan briefing ni kan u ollss, asyik-asyik la host kita sajork yang enterprame. So, we all rasa takder maknanya we all nak cerita pasal dia kan..ini blog we all, we all rasa dia dinch perlu ada dalam ini cerita. Hahahahahah.

Kat bawah ni we all tepekkan gambar logo Amazing Race IG. Kelas kan..Eh, we all nak tambah satu jawatan jipang lagi pada 'orang tu' iaitu sebagai designer logo, selain jadik host dan kawasan yang sama waktu dengannya. Cantik tak? (cantik sajer la nyah...kang we all kena klue yang maha hebat lagik..)

No comments: